marți, 19 ianuarie 2010

Inspira-te din tinutele lui Carrie






Iata cum poti recrea pas cu pas si cu bani putini tinutele protagonistei din Sex & The City!


1.O camasa-rochie intr-o culoare nude, o pereche de ochelari supradimensionati in stil Jackie Kennedy, accesorii multe si aurii si o geanta de marime medie reprezinta o tinuta ideala pentru o zi de toamna calduroasa. Este o tinuta potrivita atat la birou cat si la o iesire in oras.

Ochelari de soare Mango: 69,90 lei
Iata cum poti recrea pas cu pas si cu bani putini tinutele protagonistei din Sex & The City!


2. O tinuta extrem de sexy pentru a iesi intr-o dupa-amiaza la patinoar.Carrie poarta un pulovar-rochie cu o curea vintage in talie iar pe deasupra o jacheta din blanita (Marni).

Rochie tricotata Quelle - pret 149,90 RON

Iata cum poti recrea pas cu pas si cu bani putini tinutele protagonistei din Sex & The City!


3.O tinuta perfecta pentru o plimbare in parc! Carrrie poarta o camasa baby-doll xxl si un pulovar Kamali pe deasupra. Tinuta cu un aer de "bohemian look" este completata de o pereche de jeans clasici de la Levi's, un plic negru de la Fendi si o esarfa cu aspect vintage.

Pulovar roz TaraFashion - 49,50 RON

4.O tinuta jucausa si totodata casual. Carrie poarta un tricou galben cu imprimeu cu Mickey Mouse iar pe deasupra o jacheta simpla alba.

5.Iata cum poti recrea pas cu pas si cu bani putini tinutele protagonistei din Sex & The City!


5. Una din tinutele mele preferate purtate de Carrie in sezonul 6. Un look potrivit pentru o seara in club. Rochia gri Vivienne Westwood petrecuta peste talie cu cordon si colantii crem DKNY sunt completati de accesoriile argintii: sandale cu paiete argintii si margele.

Rochie Empire Quelle - pret 129.90 ron

Pantofi albastri: Pantofi senzationali.ro - pret 180.00 ron

Un comentariu:

  1. Herpes genital de 2 ani acum am reușit să scap de el cu ajutorul medicamentelor pe bază de plante, este natural și rapid în vindecarea bolilor. Pentru mine este sigur și sigur activ. Nu există boli la care nu se vindecă ierburile. Am fost vindecat de la Herpes Genital cu medicamente din plante prin Dr. Edede Herbal Cure. Am dat peste mărturia lui despre munca bună pe You-tube, i-am copiat adresa de e-mail și i-am trimis un e-mail. Am învățat prima dată că este o înșelătorie, până nu și-a trimis medicamentele pe bază de plante în țările mele din Statele Unite. whatsapp +38972751056

    RăspundețiȘtergere